Termoizoliacinės savivartės – geresnė technika geresniems keliams

Ankstesnė
Termoizoliacinės savivartės – geresnė technika geresniems keliams Termoizoliacinės savivartės – geresnė technika geresniems keliams Termoizoliacinės savivartės – geresnė technika geresniems keliams Termoizoliacinės savivartės – geresnė technika geresniems keliams Termoizoliacinės savivartės – geresnė technika geresniems keliams
Sekanti

Termoizoliacinės savivartės – geresnė technika geresniems keliams

Nuo 2015 metų Vokietijoje įsigaliojo įstatymas, leidžiantis statybos sektoriuje asfaltą vežti tik su termoizoliacinėmis savivartėmis , kuriose įmontuoti davikliai, teikiantys informaciją apie asfalto temperatūrą. Kada toks įstatymas įsigalios Lietuvoje dar nėra aišku, tačiau pasauliui žengiant vis į priekį, tokie asfalto vežimo reikalavimai taps norma.

Kodėl būtent toks reikalavimas?

Termoizoliacinės savivartės , gabendamos asfaltą iš vienos vietos į kitą, padeda išlaikyti ne tik temperatūrą, tačiau tuo pačiu ir nepakitusią mišinio sudėtį bei kokybę. Tiesiant kelius ar atliekant kitus darbus tai labai svarbu, nes nuo asfalto kokybės priklauso atliktų darbų ilgaamžiškumas. Koncernas „Schwarzmüller" prieš metus pristatydamas termoizoliacinę savivartę Vokietijos klientams akcentavo, kad norint turėti gerus kelius - būtina pasirūpinti ir naudojamų medžiagų kokybe.

Kas ta termoizoliacija?

Tai 50 mm storio poliuretanine medžiaga izoliuotas savivartės 24 kubinių metrų lovys su temperatūriniais davikliais. Savivartės rėmas suvirintas iš Naxtra  plieno, yra išlengvintas. Lovys gali būti aliumininis arba plieninis, priklauso, kokio svorio transporto priemonę nori turėti savininkas. Lovys, grindys, savivartės viršus yra visiškai izoliuoti, kad išlaikytų gabenamo krovinio temperatūrą. Jokių papildomų šildiklių ar kitų įrengimų nėra.

Loviui uždengti naudojamas sustiprintas (900g/m²) tentas su aliuminio lenta ir sukamąja rankena. Galinė siena atkabinama (švytuoklė) su dviem centriniais automatiniais mechaniniais kabliais-užraktais.

Termoizoliacinė savivartė gali turėti ir matavimo įrenginį su duomenų parodymu bei spausdintuvu, kad reikalui esant visada būtų galima sekti gabento krovinio temperatūrą.

Kuo naudingas?

Savivartė su termoizoliacija buvo sukurta, kad pagerinti asfalto pervežimą, o tai reikšia, kad:

  • asfaltas neatšąla;
  • išlaiko vienalytiškumą;
  • nesukietėja;
  • neišsisluoksniuoja.

Koncernas „Schwarzmüller" džiaugiasi gaminamomis termoizoliacinėmis savivartėmis ir mano, kad šios transporto priemonės  yra didelis pasiekimas kelių statybos sektoriuje.

Prekiaujame naujomis priekabomis

didelis naujų priekabų ir puspriekabių pasirinkimas

sprendimas: SKEMTA

2007 © UAB „Ligranta“. Visos teisės saugomos.